Računalniška omrežja

Pozdravljeni!

Na tej strani bodo podani podatki za nove učne ure pri izbirnem predmetu Računalniška omrežja – ROM.

Za vsa vprašanja o podanih nalogah, sem na voljo na elektronskem naslovu: rac.ososkar@guest.arnes.si

Uspešno pri delu od doma!

Sandra Toni

 

1. teden – petek, 20.3.2020: Izdelava igre v Scratch-u

Igro izdelujete v spletnem programu Scratch. Izdelujete jo posamezno, v paru ali trojki (to smo že dorekli pri pouku). Če izdelujete igro v paru ali trojki, morate pri izdelavi igre sodelovati enakomerno – to pomeni, da se pokličete, pogovorite in zapišete, kaj želite delati ter delo tudi enakomerno porazdelite.

V Scratchu (https://scratch.mit.edu/) se vpišete z uporabniškim imenom in geslom, ki ste ga dobili pri pouku – učenci, ki sodelujejo v paru ali trojki, imajo enako uporabniško ime in geslo. V primeru, da ste podatka pozabili, mi pišite na elektronski naslov: rac.ososkar@guest.arnes.si, prav tako me lahko po mailu tudi vprašate za nasvet ali napotek.

V spodnji priponki si poglejte, kaj mora vaša igra vsebovati.

Kaj mora igra vsebovati?

Uspešno izdelovanje iger.

 

2. teden – petek, 27.3.2020: Nadaljevanje igre in objava izdelka v razredni studio

Nadaljujte z izdelavo igre. Po končani uri izdelovanja igre (še vedno velja, da se mora par ali trojka dogovoriti in razdeliti izdelavo igre), igro objavite v studiu Scratch razreda, da bom napredek iger lahko preverila in podala povratno informacijo. Spodaj so podana navodila, kako izdelek objaviš.

Pomembno! Ko igro objavite v studio, mi prosim pošljite še elektronsko sporočilo na rac.ososkar@guest.arnes.si, saj vam bom podala povratno informacijo preko elektronske pošte.

Hvala in uspešno še naprej. 🙂

OBJAVA IZDELKA V STUDIO SCRATCH RAZREDA

 

4. teden – petek, 10.4.2020: Objava izdelka v Scratch razredni studio

Pozdravljeni

V drugem tednu se žal noben od vas ni opogumil in objavil igre v Scratch studio in zato niste dobili nobene povratne informacije. Prosim, da ta teden sledite zgornjim navodilom in oddate igro (tudi če še ni končana), da jih pregledam in podam povratno informacijo, kako lahko igro popravite, nadgradite ali pa vam podala kakšen namig, kako lahko lažje igro sprogramirate.

Lep dan!

 

5. teden – petek, 17.4.2020: Igre

Nekaj se vas je oglasilo in ste že dobili povratno informacijo z moje strani. Ta teden je čas, da poskusite povratno informacijo še realizirat (dodat v igro kar manjka, popraviti, da bo pravilno delovalo,…). Tisti, ki povratne informacije še nimate, pa objavite svojo igro v Scratch studio in pošljite elektronsko sporočilo na rac.ososkar@guest.arnes.si, da pridobite povratno informacijo.

 

Upam, da se kmalu vidimo!

 

6. teden – petek, 24.4.2020: Oddaja igre

Pozdravljeni,

v mesecu maju bo nastopilo ocenjevanje. Ocenila bom igre, ki ste jih izdelali. V igrah bom preverila, ali imate vse vključeno, kar sem podala v navodilih in seveda bom preverila, če igra deluje brez napak, z nekaj napakami ali pa igra ne deluje, kar bo vplivalo na oceno.

Vaša naloga je, da vključno do srede, 6.5.2020, oddate zaključeno igro v studio našega Scratch razreda in tudi na moj elektronski naslov: rac.ososkar@guest.arnes.si
Na elektronski naslov pošljete shranjen projekt – projekt shranite na računalnik in mi nato pošljite datoteko s končnico .sb3.

Za vsa vprašanja in pomoč pri izdelavi iger, sem na voljo preko elektronske pošte. Če imate kakšno stisko pri izdelavi igre, mi pišite. Preverite, da imate v svoji igri vključeno vse, kar je v navodilih, ki so podana na tej strani.

 

Uspešno pri programiranju!